طراحی ست اداری

طراحی ست اداری در دیباسین شامل طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت، طراحی سربرگ اداری، طراحی فاکتور فروش، طراحی کارت پرسنلی در سایزهای مختلف و دلخواه شما

  •  میتوانید هرکدام را بصورت جدا نیز سفارش دهید یا هرکدام از آیتم هایی که به آن نیازی ندارید را حذف کنید.   (بعنوان مثال ممکن است کسب و کار شما از قبل یک لوگو اختصاصی داشته باشد و شما برای طراحی سایر موارد به ما اعتماد کنید!)
  •  موارد دیگری نیز میتوانید به این لیست اضافه کنید! این شش مورد فقط موارد اصلی یک کسب و کار میباشد. بعنوان مثال برخی ادارات، به موارد دیگری نظیر ماگ ، یونیفرم و … نیز اهمیت میدهند.

تعرفه طراحی ست اداری

قیمت طراحی بسته به نوع سفارش شما متغیر خواهدبود. اما این اطمینان را به شما میدهیم که گروه هنری دیبا سین نهایت تلاش خود را میکند تا ارزان ترین قیمت ممکن را برای شما عزیزان در نظر بگیرد.

راهنمای ثبت سفارش

برای ثبت سفارش، با پشتیبانی دیبا سین در تماس باشید. میتوانید به شماره 09210797692 در واتس­اپ پیام ارسال کنید، یا با شماره 09156496735 تماس تلفنی حاصل کنید. همچنین در تلگرام با آیدی DibaSeen میتوانید ارتباط برقرار کنید.

مژده برای مشهدی های عزیز تمامی سفارشات با ارسال رایگان انجام میگیرد. امیدواریم بزودی موقعیت مناسبی برای ارسال رایگان به سرتاسر کشور فراهم شود.

 

نمونه کارها

  • X